Nieuw Jaar


De afgelopen anderhalve week leefden we uit een koffer. Dat begon het weekend voor kerst met een trip naar het ouderlijke huis in Brabant om alvast de kerst te vieren. Op zondagochtend terug naar Bergen om de koffers in te pakken voor Bonaire. De weekendtas bleef half leeg in de woonkamer staan. Heerlijk vijf dagen geluierd aan het strand. Mijn mobiel kon geen smsjes verzenden dus dat was lekker rustig. De 30ste retour naar Bergen, na een paar uur slapen de koffers half uitpakken en wederom nieuwe weekendtassen vullen voor het enorme nieuwjaarsfeest in Valkenswaard. De stapel wasgoed en onuitgepakte tassen groeiden gestaag in de woonkamer. Feesten met 30 vrienden en de 1e weer terug. Volgende ochtend opnieuw naar Brabant want mijn vader verjaardde. Bobbi wilde blijven slapen dus maar wéér een tasje ingepakt. Andy moest naar Afrika dus ook hij deed vrolijk mee aan het omgooien en reorganiseren van de inhoud des KLM-Koffer. Vanmorgen overzag ik de ravage. Waar ik ook keek, overal lagen kleren, flessen zonnenbrandolie, toilettassen, tassen, koffers etc. Nu is het nog steeds niet veel beter. Mijn huis, hoofd en werk verkeren nog steeds in grote chaos. Ik loop wel al de hele dag met een smile van oor tot oor in het rond. Wat krijg je een boel energie van leuke activiteiten. Hoe druk ze ook zijn. Voor mij was dit een geweldige afsluiting en begin van het oude en nieuwe jaar. Ik wens jou en de jouwen een geweldig 2008 toe! Met veel liefde, werk, minivakanties, grote vakanties, mooie gesprekken, geweldige ideeën, lieve vrienden en vooral een heleboel energie om het allemaal te 'dragen'.

Geen opmerkingen: