Get in Shape


Ik had een heerlijk hectische week achter de rug met feesten, vakantie, verjaardagen en zo meer. De koelkast was leeg en op prosecco alleen kon het gezin niet leven. Fluitend marcheerde ik door de Deen en propte mijn karretje lekker vol. Ik stopte bij de tijdschriften want ik scan graag door het wekelijks aanbod. Langzaam werkte ik het eerste rijtje af. Terwijl ik plaatjeskijkend door de JAN bladerde viel het me op dat de mollige vrouw naast me opvallend vaak mijn richting op keek. Na de zoveelste blik keek ik maar eens echt terug. In haar handen hield ze de Get in Shape. Vanaf de opengeslagen pagina's lachtten twee gezichten me toe. Carlos Lens met in zijn armen.............IK. Ik schrok me dood. Natuurlijk wist ik wel dat dit stuk er aan zat te komen. Ik heb het notabene zelf geschreven en was er ook zelf bij toen Sasha Lambert de foto's maakte. Maar nu lig ik in de schappen. En niet veilig één weekje, met één fotootje. Nee, minstens 4 weken met zes pagina's foto's. Vandaag loop ik krom van de spierpijn want nu staat ook zwart op wit en voor de hele wereld te lezen dat ik volgend jaar, rond deze tijd een lijf wil hebben dat in bikini op de cover kan. Je begrijpt het.....van schrik heb ik maar een BodyPumplesje extra gevolgd.

Geen opmerkingen: