Geen zin, maar dan anders.....


Bestaat het echt, writersblok? Ik verdenk sommige publicisten al jaren van een flinke schrijf blokkade maar dat hindert hen niet om boeken op de markt te brengen. Ik heb geen 'writersblok' maar wel last van slechte zinnen. Er komt werkelijk niets normaals op papier en dat terwijl ik deze week drie (!!!) deadlines heb en het is al bijna woensdag. Dan heb ik het nog niet eens over de rest van de maand. Ik krijg het er benauwd van terwijl ik toch echt niet meer rook. Badend in het zweet werd ik vannacht wakker. Dromend van boze opdrachtgevers, reportages die misschien deze keer net niet lukken, beloftes die gebroken worden, c-artiesten die me niet terugbellen en aan al die woorden die nog opgeschreven moeten worden. Om het allemaal nog dramatischer te maken is mijn computer ook nog eens gecrashd. Na de eerste reanimatie heb ik mijn laatste backup van foto's en schrijfsels kunnen maken. Al mijn adressen en bewaarde emails zijn voorgoed weg. De tweede crash heeft het ding niet overleefd. IBM RIP. En ik, ik moet inmiddels ook aan de beademing............

Geen opmerkingen: