Brain-o-suction


De stukken voor Beauty+ zijn ingeleverd en ik hoef me gelukkig even niet bezig te houden met alles wat er op ethetisch en cosmetisch gebied gecorrigeerd kan worden. Begrijp me niet verkeerd; ik vind het allemaal interessant maar na twee weken research en me volledig onderdompelen in info over de mogelijkheden om er nóg beter uit te zien, komt de scalpel, botox en filler mijn neus uit. Mijn persoonlijke conclusie is dat het er helemaal niet altijd beter uitziet. Gelukkig is de trend momenteel het 'ondercorrigeren'. Vrouwen beginnen het toch weer belangrijker te vinden om er natuurlijk uit te zien. De rimpels worden opgevuld maar niet met het strakke 'volle maan' effect zoals je een paar jaar geleden zag. Met stip op nummer één in de lijst van behandelingen staat trouwens de liposuctie. Lui vet wordt met een soort onderhuidse stofzuiger afgezogen. Voor de vrouwen die je hier ziet zou het geweldig zijn als er een brain-o-suction uitgevonden werd: Met een ingreep van tien minuutjes dat stukje hersens 'wegsuccen' dat voor alle onzekerheid zorgt en resulteerde in een monsterlijk lelijke versie van zichzelf.

Geen opmerkingen: