Persreisje


Of ik voor de GIS op reis wil? Goh, wat heb ik daar lang over nagedacht. Welgeteld anderhalve seconde. 'Ja', brulde ik via de mail, 'natuurlijk wil ik op reis'. Al die interviewtjes in Heerenjezusveen en Abberkutterdam zijn hartstikke leuk maar dit meisje wil ook wel eens echt weg. Ik droomde mezelf al op een heerlijk strandbedje in een zonnig oord. Af en toe kom ik in beweging om een beetje yoga, reiki, massages en eventueel een beetje aquajoggen te doen. Een echte wellness reis, uitmate geschikt voor de Get in Shape en nog meer voor mij. Het wordt Turkije meldt de redactie. Droom droom, zwijmel zwijmel...naar de Hammam, sterke turkse handen die me masseren, dolma'tje hier, shish kebabje daar..tra lalala.' Oh ja Sabine, je gaat op DETOX-reis.' Dag kebab, dag dolma, dag vast voedsel whatsoever. Ik ga zeven dagen niet eten, om zes uur mijn bed uit om een berg op te rennen, krijg klisma's en minstens vier uur per dag stevige BenenBuikBillen training. Lach maar. (en stiekem vind ik het toch wel heel leuk, 7 dagen zonder man en kids met niets anders aan mijn hoofd dan de zuiverende kracht van de klisma)

Geen opmerkingen: