Woehaaa Werkeloos

Ik kijk in mijn agenda.......
Maandag 8 september 10.00 studio Sasha Lambert Amsterdam. interview 3 omroepsters Dinsdag 9, deadline Beauty+
Woensdag 10.....leeg
Wonderdag 11....leeg
Vrijdag 12...kantinedienst GVD TCB
Maandag 8 dus werken, dinsdag uitwerken......woensdag werkeloos.
Tja, de harde werkelijkheid voor een freelancer. Maar deze leegte is gepland, houd ik me krampachtig voor. Gepland om eindelijk het huis leuk te maken, eindelijk die wasberg weg te vouwen, Bobbi's trap te schilderen, de tuintafel te timmeren, buitenverlichting op te hangen, simpelweg eens een lapje en een sopje door het sanitair te halen, te dweilen, misschien zelfs even de stad in om de wintercollecties te bekijken.............. Maar ik vind het eng. Wat nou als ze me vervangen voor een van de honderdduizend andere freelancers? Of me gewoon vergeten? Jezusmina, best heftig eigenlijk. Ben blij dat wij een vaste hypotheekrente hebben en niet deze maand 6,35% hoeven ophoesten...........en dat mijn geliefde wél in vaste dienst is natuurlijk. Happy thoughts dus: Ik heb 4 weken na de zomervakantie waarin ik me ook het schompes werkte eindelijk vrij! Of zal ik toch ff een paar redacties bellen..............

Geen opmerkingen: