Vuilbekkerij


Sch..tgloeiend.kl.tegod.erd.mm. Ik haat KPN. Al jaren trouwens. In de dark ages toen het nog gewoon PTT heette had ik al een bloedhekel aan het monopolistische schijtgedrag van deze telefoonaanbieder. Ik werkte toen voor 's Neerlands grootste NUL-ZES exploitant en had dagelijks te maken met PTT-ers die niet geloofden dat er überhaubt mensen gingen bellen naar belspelletjes, seks- of partylijnen. Het Hennie Huisman effect bewees het tegendeel. De arrogantie van dat stelletje navelstaarders was werkelijk stuitend. En nog een grote muil ook over 'kapitalistische graaiers' als Teleservice en Menno Buch. Let wel, de PTT stak toentertijd maar liefst 50% van de minutenopbrengst in zijn zak. Denk ik anno 2008 fijn van ze af te zijn, verdrinkt mijn internetprovider Planet ineens in de KPN poel van verderf. En ja hoor, floep....ik kan niet meer inloggen op mijn webbuilder, word doodleuk 28 minuten(!!) in de wacht gezet omdat ik wil vragen hoe dat nou kan om vervolgens pinnig te horen te krijgen dat het aan mij ligt. En nu ben ik dus hufterig tot en met. Krijg toch de pest met je kloterige kutbedrijf. Ik heb het zó ontzettend gehad met medewerkers die geen idee hebben waar ze meer bezig zijn. Zo, lekker digitaal schelden en tieren, lucht ook op.

Geen opmerkingen: