Hot Hammam


Ik lig in een donkere, natte, warme ruimte op een soort marmeren altaar terwijl de donkere gespierde man, gekleed in niet meer dan een omslagdoek, zich overgiet met water. Het geplens echoot in de catacombeachtige ruimte. Volledig bewust van mijn bijna helemaal blote lichaam lig ik te wachten en voel vooral de aanwezigheid van een halfnaakte man die alles behalve mijn echtgenoot is. Ik sluit mijn ogen en wacht af wat hij met me gaat doen. Het water dat hij met een koperen bakje over me heen giet is warm en ik houd mijn ogen maar dicht om niet te verraden dat ik dit spannend vind. Hij wast me met zeep en zachtheid. Ik verwar het in mijn totale ontspanning bijna met tederheid. Zijn handen glijden soepel over mijn benen en buik. Hij masseert al wassend mijn handen, armen en schouders. 'you turn please' Nu glijden zijn handen van mijn nek naar mijn billen. Alles is glad, zacht en warm. Ik ruik de rozenzeep en het wassen en kneden gaat onverminderd door. Het is opwindend. Ik voel iedere vezel in mijn lichaam en het feit dat hij mijn borsten niet aanraakt maakt het nog spannender. Ik ben me meer dan bewust van andermans handen. Ik begrijp ineens waarom vrouwen verliefd worden op de inheemse masseur........... Gelukkig stinkt de mijne enorm naar knoflook en is de betovering weg als ik mijn ogen open. Maar pfff, dat was hot.

Geen opmerkingen: