Lekkerrrrr


Na de 'post' over het dreigende gebrek aan opdrachten ben ik welgeteld één dag vrij geweest. Minder leuk voor de nog steeds onafgemaakte 'huishoudelijkeklussenlijst' die ik opgesteld had maar des te leuker voor mij persoonlijk én, niet geheel onbelangrijk, mijn bankrekening. (Er moet natuurlijk wél iedere maand € 600,- aan de kinderopvang betaald worden.) Één van de nieuwe opdrachten werd zo aan mij gebriefd: Lekkere mannen; onze beaux in de nieuwste bodyfashion; een mannetje of 8! Klein interviewtje erbij. Oh ja, geen modellenbureaujongens. Echte mannen, die we zo in het wild tegen zouden kunnen komen. Maar wél zonder hangbuiken, vlekken of andere minder flatteuze toestanden. Tja, daar doe ik wel even mijn best voor. Aanstaande maandag is de fotoshoot. 9 beeldschone mannen 'zonder hangbuiken, vlekken of andere minder flatteuze toestanden' verzamelen zich in de studio. Kneiterharde buikspieren, goedgevormde bilpartijen, gladde getrainde borstkasten.........[ohhh] Want, oh ja, had ik al verteld dat Bodyfashion een modewoordje is voor ondergoed?

Geen opmerkingen: