Model 4 a Day


Ik ben niet vies van een beetje aandacht. Mijn jassen zijn natuurlijk niet voor niets zo hysterisch en als ik mijn best doe zou ik heus wel wat minder uitbundig kunnen zijn. Maar mijn leven wordt leuker met publiek. Zodoende laat ik me af en toe zonder al te veel moeite overhalen om zelf te figureren in mijn artikelen, reportages of fotoverslagen in de bladen. Tot nu toe viel het resultaat iedere keer nog mee. Geen fotogenante afdrukken die me tot in lengte van dagen zullen achtervolgen. Maar gisteren is dat denk ik niet helemaal gelukt. De visagiste legde mijn aanwijzingen over mijn kapsel namelijk wat anders uit dan bedoeld. Ik zei: 'je weet wel, een beetje 60-er jaren. Amy Whinehouse, maar dan anno 2008'. Ze was druk in de weer met toupeerkam en haarlak. Helaas met een Rachel Hazes Look tot gevolg. Ik wacht af en huiver. Margriet nr. 40.

Geen opmerkingen: